اپ سنتر ها

سلام . این سایت بهترین سایت است در این سایت بهترین بازی ها و بهترین برنامه ها را می توانید دانلود کنید . این سایت را لطفاً به همه ی دوستان عزیز خود معرفی کنید سپاسگزارم.

تویت پلاس

اگر شما هم تلگرام دارید و بهترین موسیقی و بهترین برامه و بازی را می خواهید لطفاً به یکی از دوستانتان این لینک را بفرستیدو اگر این لینک آبی رنگ شد روی آن کلیک کنیم و در کانال تویت پلاس عضو شوید.

لینک کانال @twitplus_channel


  • ۱۴۶

دانلود روبیکا

در برنامه ی روبیکا می توانید شبکه های زنده ایران را تماشا کنیدو بهترین فیلم های مورد علاقه ی خود را تماشا کنیدو اگر سیم کارت ایرانسل و همراه اول داشته باشید برای شما رایگا می افتد.دریافت با لینک مستقیم

حجم: 13.9 مگابایت
  • ۲۳۶

دانلود تلگرام نسخه ی 4.8.4

در تلگرام می توانید با دوستانتان حرف بزنید و به دوستانتان بازی یا عکس یا موسیقی یا سند یا برنامه و...بفرستیدتلگرام اینترنتی است وبرای ورود در آن به اینترنت احتیاج دارید ولی به سیم کارت هم احتیاج زیادی دارید در تلگرام با دوستی که در خارج (کشور خارج ) یا در شهر دیگر استحرف بزنید.دریافت با لینک مستقیم

حجم: 14 مگابایت

  • ۱۸۵

دانلود بازی آمیرزا نسخه ی ۲.۱ برای اندروید

بازی آمیرزا یک بازی زیبا و از نوع حدس کلمات برای اندروید می باشد. در این بازی مهیج شما می توانید با میرزا های مختلف بر سر حدس زدن کلمات مسابقه داده و با افزایش اعتبار خود میان میرزا ها خود را به مراحل و فصل های بالاتر بکشانید.
دریافت با لینک مستقیم
حجم: 29.9 مگابایت
حجم: 29.9 مگابایت
  • ۴۱۰۴
Designed By Erfan Powered by Bayan